12. 6. 2024

Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů

Hledáme kolegu či kolegyni na pozici Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů s agendou zaměřenou na vnější vztahy a komunikaci. Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů bude členem/kou vedení ÚMV. Jeho/jejím přímým nadřízeným bude ředitel provozu a vnějších vztahů; podřízeni mu/jí budou zaměstnanci v úsecích: PR, konferenční, nakladatelství.

Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů (částečný úvazek 0,5.)

Ústav mezinárodních vztahů Praha (ÚMV) je významnou českou vědeckou institucí, která se specializuje na oblast mezinárodních vztahů. Byla založena v roce 1957. Hlavními cíli činnosti ÚMV jsou excelentní akademický výzkum s cílem dosáhnout viditelnosti a vlivu doma i v zahraničí, prakticky relevantní výzkum politiky a efektivní komunikace s veřejností. ÚMV se také snaží kultivovat a rozšiřovat horizonty veřejné debaty o zahraniční politice, která je klíčovým prvkem demokratického procesu jejího formování.

Ústav mezinárodních vztahů se řadí k zaměstnavatelům podporujícím rovné příležitosti.  

Hledáme kolegu či kolegyni na pozici Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů s agendou zaměřenou na vnější vztahy a komunikaci.

Zástupce/-kyně ředitele provozu a vnějších vztahů bude členem/kou vedení ÚMV. Jeho/jejím přímým nadřízeným bude ředitel provozu a vnějších vztahů; podřízeni mu/jí budou zaměstnanci v úsecích: PR, konferenční, nakladatelství.

Co bude Vaší náplní práce:

  • efektivní vedení a řízení zaměstnanců a zaměstnankyň oddělení provozu a vnějších vztahů, především PR, konferenčního servisu a nakladatelství;
  • pomoci s rozvojem komunikace a konferenční práce ÚMV tak, aby byla v souladu s celkovou strategií ÚMV;
  • sledování, pravidelná kontrola a hodnocení pracovních úkolů a výstupů podřízených zaměstnanců a zaměstnankyň;
  • zajištění plynulého chodu úseků PR, konferenčního úseku a nakladatelství a spolupráce s vědeckým oddělením;
  • účast na procesu optimalizace fungování organizace, včetně návrhů a implementace změn ve vnitřních procesech a komunikace s poskytovateli služeb. Tímto přispíváme k rozšiřování a zlepšování vnějšího působení organizace.

Hledáme kolegu/gyni:

  • s psychicky odolnou a vyzrálou osobností se zkušenostmi s vedením lidí a se silnými organizačními dovednostmi;
  • umí s přirozenou autoritou zajistit, aby kolegové dokončili svou práci na 100%;
  • se schopností účinné spolupráce nejen s nadřízenými, ale také s kolegy pod vaším vedením;
  • s ukončeným VŠ vzděláním;
  • s vysokou mírou administrativní kompetence, samostatnosti a výbornými komunikačními schopnostmi (komunikace s MZV a dalšími státními institucemi);
  • se schopností využívat moderních přístupů ke komunikaci;
  • s pokročilou znalostí a užíváním českého a anglického jazyka v každodenní komunikaci;
  • s dobrou znalostí práce na PC (Microsoft365 – Word, Excel, Outlook, Teams);
  • předchozí zkušenost se zaměstnáním ve státní správě, akademické sféře, veřejné výzkumné instituci nebo příspěvkové organizaci výhodou.

Co nabízíme:

  • práci na zkrácený úvazek 0,5 a dobu určitou;
  • práci na různorodých úkolech, které zahrnují administrativní, vedoucí a tvůrčí aspekty. To vše v prostředí, které podporuje profesní rozvoj a vyvážený vztah mezi prací a volným časem (pružná pracovní doba, možnost home office, dětská skupina);
  • práci v přátelském prostředí dynamické výzkumné instituce;
  • vedení funkčního profesionálního týmu;
  • zaměstnanecké benefity (stravenky nebo možnost závodního stravování, 10 sick days / rok, 30 dnů dovolené);
  • odborné vzdělávání;
  • prostor pro seberealizaci (možnost zapojení do odborných a velkých konferenčních projektů);
  • mzdu v rozmezí 19.000 – 24.000 Kč.

Přijímací řízení

Pokud Vás tato pracovní příležitost oslovila, zašlete prosím následující dokumenty na jobs@iir.cz:

  • motivační dopis;
  • strukturovaný životopis;
  • odpověď na otázku “ Jak by měla veřejná výzkumná instituce zpřístupňovat výsledky svého výzkumu veřejnosti?“ Rozsah max. 1 strana A4.

Přihlášky a pozvání na pohovory budou zpracovány průběžně.

Předpokládaný termín nástupu je 1. 8. 2024, nebo dle dohody.

Pomůže vám